Ogłoszenie

W dziale Strona i Forum pojawił się zaktualizowany regulamin, zapraszam do zapoznania się z nim

#1 2010-04-27 18:30:50

Joker

Eric Draveen

Zarejestrowany: 2010-04-13
Posty: 65

Texty

Pisze ktoś z was jakieś teksty, wiersze? Tu macie przykładowy jakiś mój:/


"W twoich oczach zobaczyłem światło
Spodobało mi się,
Chodź może rozświetlisz me życie.

Bo ty jesteś ta słodka jak miód
Bo ty jesteś życia cud

Bo ty dajesz memu sercu radość
Bo ty odbierasz mi zazdrość

Daj mi kawałek siebie
Jesteś inna niż wszystkie
Idź nie zatrzymuj się...

Daj to czego sama pragniesz
Daj to co sama osiągniesz

Daj rąbek serca
Uchyl duszy bramę

Nie martw się, ja chcę tu zostać
Nie bój się, to życie gryzie
Trzymaj, masz to na pamiątkę."


d(-_-)b

Offline

 

#2 2010-04-27 19:32:15

 Margaret

Ołówkomaniaczka

8253317
Call me!
Skąd: Śląsk/Cz-wa
Zarejestrowany: 2010-01-14
Posty: 1396
WWW

Re: Texty

Nie znam się na wierszach ogółem ale znalazłam tutaj jeden błąd językowy "...Bo ty jesteś życia cud...". Tutaj powinno być raczej "Bo ty jesteś cudem życia" lub "Bo ty jesteś życia cudem"

A i jak będę miaał wieczorem późnym innego laptopa to wstawię początek swojego opowiadania Jestem ciekawa waszej opini na jego temat :D

Ostatnio edytowany przez Margaret (2010-04-27 19:34:22)

Offline

 

#3 2010-04-27 19:32:54

dinolka

Rysownik

Zarejestrowany: 2009-10-10
Posty: 71

Re: Texty

Pisałam mnóstwo opowiadań, ale większość nie nadaje się do publicznego pokazania. Wierszy nie tworzyłam. Poezji nigdy nie potrafiłam "poczuć". Nie moja bajka (może po prostu za mało dojrzała jestem? )

Ale jestem pewna, że znajdą się osoby, które będą potrafiły docenić Twoją twórczość na tym polu.

Offline

 

#4 2010-04-27 19:54:45

 Wybawca

diamentowy kapeć

Zarejestrowany: 2009-01-14
Posty: 2386
WWW

Re: Texty

Ja to się we wszystko co z pisaniem związane bawiłam. Szkoda, że nie wychodzi, bo strasznie to lubię.


‎- Lady?
- Yes Bird?
- It's cold
- I know
- Bird... I cannot see a thing